Chybí tu...

Rikrek

Rikrek

09.05.2021 20:27:01

Je něco co ti tady z obsahu chybí ? Film, osobnost, nebo něco jiného ? Napiš sem a my se budeme snažit v co nejkratší době vše napravit.

163 příspěvků
Příspěvky do diskuze může vkládat pouze přihlášený uživatel.
Rikrek

Rikrek

10.09.2022 11:17:29

prudič21 | 10.09.2022 08:34
to by lo asi na mně :D
Na všechny

P

prudič21

10.09.2022 08:34:42

Rikrek | 09.09.2022 22:37
Pokud tady něco chybí, prosím psát sem, ať to vidí každý admin. Rozhodně nežádat o nějaký hudební skupiny a podobný aktuálně nepodstatný věci ! Ani osobnosti, který nijak s filmem nebo seriálem nesouvisí !!!! Nejsme roboti !!!!
to by lo asi na mně

Rikrek

Rikrek

09.09.2022 22:39:09

Chodíme si sem odpočinout, tak to prosím respektujte !!!

Rikrek

Rikrek

09.09.2022 22:37:46

Pokud tady něco chybí, prosím psát sem, ať to vidí každý admin. Rozhodně nežádat o nějaký hudební skupiny a podobný aktuálně nepodstatný věci ! Ani osobnosti, který nijak s filmem nebo seriálem nesouvisí !!!! Nejsme roboti !!!!

Rikrek

Rikrek

11.08.2022 04:58:17

Evžen | 11.08.2022 03:20
Teď koukám na žebříček tržeb z kina., tak mně napadlo nešlo by to davat informativně do timeline a i pod KINA kde by se udělala položka i na historii žebříčku z tržeb.Jde o to než to prohledávat celou historii timeline a porovnávat jak a který film si vedl či vede do budoucna to bude čím dál složitější to hledat.
Je to v plánu

Rikrek

Evžen

11.08.2022 03:20:28

Teď koukám na žebříček tržeb z kina., tak mně napadlo nešlo by to davat informativně do timeline a i pod KINA kde by se udělala položka i na historii žebříčku z tržeb.Jde o to než to prohledávat celou historii timeline a porovnávat jak a který film si vedl či vede do budoucna to bude čím dál složitější to hledat.

Rikrek

Mickey

05.08.2022 00:23:16

Přátelé, v této databázi je snímek ´Lovec senzací´ (1988), ale už ne ´Zuřivý´ reportér´ (1987), který Lovci senzací předchází. Prosím o doplnění, ať je to komplet. Díky.

K

klasifikátor

04.08.2022 09:16:50

beneva | 04.08.2022 08:47
Na FDB jsem to včera měnila. A kolonku pro alternativní název je třeba doprogramovat.
Patrik si to určitě přečte a dá Ti vědět.

Rikrek

beneva

04.08.2022 08:47:01

klasifikátor | 04.08.2022 08:04
To já vím vím, ale s tím nic neudělám. Ale úplně všude včetně ČSFD, FDB, WIKIPEDIE nebo webu ČT je evidován název KAPSY| PLNÉ DYNAMITU, takže pokud je prostor pro jediný český název je tenhle asi nejlepší. Myslel jsem, že Ti jde o tohle.
Na FDB jsem to včera měnila. A kolonku pro alternativní název je třeba doprogramovat.

K

klasifikátor

04.08.2022 08:04:05

beneva | 04.08.2022 07:44
Teď zase chybí u https://www.rikrek.com/cs/film/kapsy-plne-dynamitu/107206/ alternativní název "Hlavu dolů" a další cizojazyčné názvy, pod kterými byl film distribuován, tedy "Duck, You Sucker", "Fistful of Dynamite", "Dole hlavou". Jinými slovy, v kartě filmu chybí kolonka pro alternativní názvy.
To já vím vím, ale s tím nic neudělám. Ale úplně všude včetně ČSFD, FDB, WIKIPEDIE nebo webu ČT je evidován název KAPSY| PLNÉ DYNAMITU, takže pokud je prostor pro jediný český název je tenhle asi nejlepší. Myslel jsem, že Ti jde o tohle.

Rikrek

beneva

04.08.2022 07:44:58

Teď zase chybí u 68.8%Kapsy plné dynamitu (1971) alternativní název "Hlavu dolů" a další cizojazyčné názvy, pod kterými byl film distribuován, tedy "Duck, You Sucker", "Fistful of Dynamite", "Dole hlavou". Jinými slovy, v kartě filmu chybí kolonka pro alternativní názvy.

K

klasifikátor

04.08.2022 05:35:20

beneva | 04.08.2022 02:56
U filmu https://www.rikrek.com/cs/film/hlavu-dolu/107206/ chybí distribuční název "Kapsy plné dynamitu".
HOTOVO.

Rikrek

beneva

04.08.2022 02:56:21

U filmu 68.8%Kapsy plné dynamitu (1971) chybí distribuční název "Kapsy plné dynamitu".

Rikrek

beneva

01.08.2022 09:19:28

Protože už to nesmím udělat sama, prosím o doplnění externího obsahu k filmu Toscana: 50%Toscana (2022) https://www.dabingforum.cz/viewtopic.php?p=343158&hilit=toscana#p343158 Děkuji,

K

klasifikátor

13.07.2022 08:22:45

beneva | 13.07.2022 08:10
Byla bych pro rozšíření možnosti hodnocení (či vyjádření vztahu) prostřednictvím smajlíků i za cenu anonymity. Přestože stále považuji adresnost za správnou. (Už jsme tři...)
Mně je to v podstatě úplně jedno. Já jsem byl jeden ze dvou lidí, kteří si "dovolili" dávat palce dolů i když to bylo transparentní. Osobně si o tom myslím svoje, ale mám zato, že jsou tu na práci o hodně důležitější věci, které by měly fungovat a na kterých by se mělo makat.

Rikrek

Rikrek

13.07.2022 08:19:51

beneva | 13.07.2022 08:10
Byla bych pro rozšíření možnosti hodnocení (či vyjádření vztahu) prostřednictvím smajlíků i za cenu anonymity. Přestože stále považuji adresnost za správnou. (Už jsme tři...)
Teď jsou jiný věci na práci než nějací smajlíci

Rikrek

beneva

13.07.2022 08:10:29

Rikrek | 13.07.2022 07:52
To ale nic nemění na tom, že to nepůjde vidět...
Byla bych pro rozšíření možnosti hodnocení (či vyjádření vztahu) prostřednictvím smajlíků i za cenu anonymity. Přestože stále považuji adresnost za správnou. (Už jsme tři...)

K

klasifikátor

13.07.2022 08:02:29

Rikrek | 13.07.2022 07:52
To ale nic nemění na tom, že to nepůjde vidět...
Je vidět, že na tyhle věci má každý úplně jiný názor a chápe je úplně jinak a pak je tu dost lidí, kterým je to úplně buřt, takže bych myslel, že by si to měl Patrik udělat podle svého.

Rikrek

Rikrek

13.07.2022 07:52:39

To ale nic nemění na tom, že to nepůjde vidět...

K

klasifikátor

13.07.2022 07:38:15

beneva | 13.07.2022 07:27
Ne nezbytně. Pokud by se dalo napojit bodové hodnocení kladné jen na některé obrázky a záporné na jiné obrázky, mohlo by to fungovat dál. Pak by část neutrálních obrázků zůstala bez bodového hodnocení a bylo by to ještě zajímavější.
To zní dobře, ale netuším jestli to není technicky příliš komplikované. To bude určitě vědět Patrik. Nicméně neřeší to stejně základní problém (z mého pohledu) a sice fakt, že tady každý tohle hodnocení a tím i karmu chápe úplně jinak. Jsou tu lidi, pro které při hodnocení není podstatné CO bylo napsáno, ale KDO to napsal a nehodnotí tak napsaný text, ale vyjadřují sympatie (či naopak) k jeho autorovi.

Rikrek

beneva

13.07.2022 07:27:17

klasifikátor | 13.07.2022 07:12
To by ovšem znamenalo celou karmu zrušit, protože ta se dá efektivně posuzovat pouze tímhle základním systémem +/-
Ne nezbytně. Pokud by se dalo napojit bodové hodnocení kladné jen na některé obrázky a záporné na jiné obrázky, mohlo by to fungovat dál. Pak by část neutrálních obrázků zůstala bez bodového hodnocení a bylo by to ještě zajímavější.

K

klasifikátor

13.07.2022 07:12:23

beneva | 13.07.2022 07:01
Toto zdůvodnění smysl dává. Nicméně většina lidí (na jiných internetových místech) nedává palec za kvalitu obsahu, ale právě podle vnitřního pocitu a nebo podle souhlasu či nesouhlasu s obsahem. Pokud bys chtěl být tady super přesný v hodnocení jednotlivých textů, musel bys dát na výběr ze smajlíků, jak to je třeba v diskusích zpravodajských webů, ale i tam to mnohdy nestačí. Srdíčko, (líbí, souhlasím...) obecné schválení. Smích (pobavení, výsměch...) nejednoznačné. Úžas (obdiv, nepochopení, vyděšení,...) naprosto nejednoznačné. Pláč (smutek, lítost, soucit...) téměř jednoznačné. Vztek (nesouhlas, rozhořčení, ...) skoro jednoznačné, i když vzhledem k možným odstínům nesouhlasu nedostatečné. Tedy aby byla škála vyjádření pocitů a hodnocení textů jednotlivých autorů opravdu dokonalá, muselo by tam být mnohem víc emotikonů. Což takhle místo palců dát nějakou sadu, jako je v každém komunikátoru? Já vím, nabouralo by ti to ten systém zobrazování. Ale třeba nenabouralo... :)
To by ovšem znamenalo celou karmu zrušit, protože ta se dá efektivně posuzovat pouze tímhle základním systémem +/-

Rikrek

beneva

13.07.2022 07:01:22

Rikrek | 13.07.2022 06:18
Je to jednoduché. Tobě dá někdo palec dolů za nějaky obsah, máš zrovna blbou náladu, nebo třeba kocovinu a jdeš na jeho profil a začneš palcovat dolů a přitom muze jít o velice kvalitní obsah. Takhle nemůžeš, protože nevíš komu jít na profil. Karma má fungovat tak, že ti ji generují ostatní co si myslí o tvém obsahu, takže když ten obsah je méně kvalitní, tak je zobrazeny pak na profilu filmu níž. Jenže když se budeš bát dát palec dolů aby tě pak někdo nebombardoval, totálně to ztrácí smysl...
Toto zdůvodnění smysl dává. Nicméně většina lidí (na jiných internetových místech) nedává palec za kvalitu obsahu, ale právě podle vnitřního pocitu a nebo podle souhlasu či nesouhlasu s obsahem. Pokud bys chtěl být tady super přesný v hodnocení jednotlivých textů, musel bys dát na výběr ze smajlíků, jak to je třeba v diskusích zpravodajských webů, ale i tam to mnohdy nestačí. Srdíčko, (líbí, souhlasím...) obecné schválení. Smích (pobavení, výsměch...) nejednoznačné. Úžas (obdiv, nepochopení, vyděšení,...) naprosto nejednoznačné. Pláč (smutek, lítost, soucit...) téměř jednoznačné. Vztek (nesouhlas, rozhořčení, ...) skoro jednoznačné, i když vzhledem k možným odstínům nesouhlasu nedostatečné. Tedy aby byla škála vyjádření pocitů a hodnocení textů jednotlivých autorů opravdu dokonalá, muselo by tam být mnohem víc emotikonů. Což takhle místo palců dát nějakou sadu, jako je v každém komunikátoru? Já vím, nabouralo by ti to ten systém zobrazování. Ale třeba nenabouralo...

Rikrek

Rikrek

13.07.2022 06:18:29

Je to jednoduché. Tobě dá někdo palec dolů za nějaky obsah, máš zrovna blbou náladu, nebo třeba kocovinu a jdeš na jeho profil a začneš palcovat dolů a přitom muze jít o velice kvalitní obsah. Takhle nemůžeš, protože nevíš komu jít na profil. Karma má fungovat tak, že ti ji generují ostatní co si myslí o tvém obsahu, takže když ten obsah je méně kvalitní, tak je zobrazeny pak na profilu filmu níž. Jenže když se budeš bát dát palec dolů aby tě pak někdo nebombardoval, totálně to ztrácí smysl...

Rikrek

PROCESOR

13.07.2022 00:17:04

klasifikátor | 13.07.2022 00:06
Já nechci mluvit za Patrika, ale myslím že když tu karmu zaváděl, měl nějakou představu o tom jak by měla fungovat a k čemu by měla sloužit, ale ukázalo se, že funguje jinak a slouží k něčemu úplně jinému a to obzvlášť od chvíle té vaší transparentnosti, tak se rozhodl s tím něco udělat. A jen tak mimochodem, vzhledem k tomu, že palce nás tu používá tak maximálně šest, je dost jednoduché si spočítat, od koho jsi je dostal.
Dobře.

K

klasifikátor

13.07.2022 00:06:58

Já nechci mluvit za Patrika, ale myslím že když tu karmu zaváděl, měl nějakou představu o tom jak by měla fungovat a k čemu by měla sloužit, ale ukázalo se, že funguje jinak a slouží k něčemu úplně jinému a to obzvlášť od chvíle té vaší transparentnosti, tak se rozhodl s tím něco udělat. A jen tak mimochodem, vzhledem k tomu, že palce nás tu používá tak maximálně šest, je dost jednoduché si spočítat, od koho jsi je dostal.

K

klasifikátor

12.07.2022 23:37:48

curil | 12.07.2022 23:33
Zmínil jsem to proto, že jsem nesledoval diskuzi a překvapilo mě to.
Aha. Tak už tu souvislost chápu. Já myslel, že mi vypadlo nějaké zobrazení příspěvku.

C

curil

12.07.2022 23:33:45

klasifikátor | 12.07.2022 23:23
My se nehádáme (aspoň si myslím) jen si něco vyjasňujeme. A nějak nechápu jak to souvisí s tvou prací na Hillerovi.
Zmínil jsem to proto, že jsem nesledoval diskuzi a překvapilo mě to.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 23:25:15

Dneska je tu super atmoška, takže asi dobrou, mějte se hezky a užívejte léto -)

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 23:23:55

Čtu životopis, popisek, vidím, že to má hlavu a patu, vidím, kdo to napsal, hodnotím, jedu dál, život je krátkej...

K

klasifikátor

12.07.2022 23:23:15

curil | 12.07.2022 23:19
Jakejch 60 palců? Já tu čtyři a půl hodiny dávám dohromady filmografii Arthura Hillera a vy se hádáte o palce. Já je dávám podle zásluhy a abych případně podpořil nováčky. Pravdu má Jirka a jsem taky pro transparentnost.
My se nehádáme (aspoň si myslím) jen si něco vyjasňujeme. A nějak nechápu jak to souvisí s tvou prací na Hillerovi.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 23:20:25

curil | 12.07.2022 23:19
Jakejch 60 palců? Já tu čtyři a půl hodiny dávám dohromady filmografii Arthura Hillera a vy se hádáte o palce. Já je dávám podle zásluhy a abych případně podpořil nováčky. Pravdu má Jirka a jsem taky pro transparentnost.
Díky.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 23:19:30

klasifikátor | 12.07.2022 23:15
Říkám, že to máme každý jinak. Je to tvoje právo to tak dělat a nikdo ti ho nebude upírat.
Ale může na to má právo.

C

curil

12.07.2022 23:19:20

Jakejch 60 palců? Já tu čtyři a půl hodiny dávám dohromady filmografii Arthura Hillera a vy se hádáte o palce. Já je dávám podle zásluhy a abych případně podpořil nováčky. Pravdu má Jirka a jsem taky pro transparentnost.

K

klasifikátor

12.07.2022 23:15:23

PROCESOR | 12.07.2022 23:12
Ano asi neumím hodnotit, nebo vidím zavedenou značku a zkrátím to.
Říkám, že to máme každý jinak. Je to tvoje právo to tak dělat a nikdo ti ho nebude upírat.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 23:12:59

klasifikátor | 12.07.2022 23:07
Já tomuhle nerozumím. Já dávám palce po jednom nebo po dvou a po přečtení, ne 60 během 2-3 minut, ale každý to máme nastavené jinak. Já bych těch 60 textů za tu dobu ani nestihl přečíst.
Ano asi neumím hodnotit, nebo vidím zavedenou značku a zkrátím to.

K

klasifikátor

12.07.2022 23:07:07

PROCESOR | 12.07.2022 22:59
Každej si zasloužil. Tak to vidím.
Já tomuhle nerozumím. Já dávám palce po jednom nebo po dvou a po přečtení, ne 60 během 2-3 minut, ale každý to máme nastavené jinak. Já bych těch 60 textů za tu dobu ani nestihl přečíst.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 22:59:41

klasifikátor | 12.07.2022 22:53
A jinak neboj Jirko, Zdeněk určitě ví, že těch 60 palců, co právě dostal bylo od tebe i bez té transparentnosti.
Každej si zasloužil. Tak to vidím.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 22:58:00

beneva | 12.07.2022 22:52
Byla bych ráda, kdyby se to vrátilo. Bohužel, jsem sama, kdo v tomto zprůhlednění vidí smysl a ne bramboračku.
Vidím to stejně.

K

klasifikátor

12.07.2022 22:53:24

A jinak neboj Jirko, Zdeněk určitě ví, že těch 60 palců, co právě dostal bylo od tebe i bez té transparentnosti.

Rikrek

beneva

12.07.2022 22:52:46

PROCESOR | 12.07.2022 22:30
Proč zmizela ta transparentnost, kdo komu dal, nebo ne palec, proč jen, "někomu" ....
Byla bych ráda, kdyby se to vrátilo. Bohužel, jsem sama, kdo v tomto zprůhlednění vidí smysl a ne bramboračku.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 22:45:55

klasifikátor | 12.07.2022 22:45
Patrik ti to vysvětlí. On to rozhodl a asi ví proč.
Dobře.

K

klasifikátor

12.07.2022 22:45:16

Patrik ti to vysvětlí. On to rozhodl a asi ví proč.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 22:43:10

klasifikátor | 12.07.2022 22:41
To rozhodl Patrik, já jsem ho v tom podpořil a Eva byla proti. Je to důsledek toho jakou bramboračku jste tady z toho palcování udělali.
Bramboračku, nerozumím.

K

klasifikátor

12.07.2022 22:41:59

PROCESOR | 12.07.2022 22:38
Oki, ale proč?....
To rozhodl Patrik, já jsem ho v tom podpořil a Eva byla proti. Je to důsledek toho jakou bramboračku jste tady z toho palcování udělali.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 22:38:03

klasifikátor | 12.07.2022 22:31
To zmizelo všem.
Oki, ale proč?....

K

klasifikátor

12.07.2022 22:31:36

PROCESOR | 12.07.2022 22:30
Proč zmizela ta transparentnost, kdo komu dal, nebo ne palec, proč jen, "někomu" ....
To zmizelo všem.

Rikrek

PROCESOR

12.07.2022 22:30:11

Proč zmizela ta transparentnost, kdo komu dal, nebo ne palec, proč jen, "někomu" ....